poniedziałek, 12 stycznia 2015

Blogowy światku witaj po raz kolejny :)


"Dobra babka nie jest zła" - takie oto motto przyjęłam dla tego bloga :-p.

Moje blogowanie będzie o wszystkim - pewnie czytając to nasuwa się nie jednej osobie myśl "a tak o wszystkim czyli o niczym" no cóż każdy ma prawo myśleć co chce bo puki co żyjemy w wolnym kraju, tak więc nikogo do zaglądania przymuszać nie będę ale szczerze zapraszam i mam nadzieję że rozwinie się z moich zamiarów "coś ciekawego", a mam w zamiarze notować tu różne zapiski dotyczące zarówno żywotu Pani Babki jako żony, matki-wariatki (bo od roku również taką rolę pełnię i zwariowałam na punkcie swojej pociechy), ale przede wszystkim kobiety - Pani na swych włościach której berłem mieszadło od miksera a koroną papilotka na muffinki
Tak więc witam blogerski światku i nadzieję ogromną mam że i ja się tutaj jakoś zmieszczę a z tych wszystkich moich składników wyjdzie właśnie "niezła babka".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz